söndag 25 december 2011

juldagsmorgon

go'moron! Ligger och myser i min nya röda (inte rosa som på bilden...) mjukisdräkt och mina nya morgontofflor som är så otroligt snygga och sköna :D Julafton var traditionell och jättebra! ärligt talat en av de bästa julaftorna (eh, stavning?) på länge! För i år stressade jag inte med att desperat försöka få julkänsla, utan jag tog julen som den kom, haha :D Blev en väldigt bra jul fastän den var mycket snöfattig (snarare snöpank..), men nu tycks snön ha bestämt sig för att komma, i mängder... :) Idag blir det juldagsmat hos mormor och så har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra senare ikväll... only time will tell, mohahaha.


två fjantiga bilder på mig sj igår kväll... kände mig som en bloggerska, därav den andra bilden... ahah :D Där ser ni också mitt nya fina läppglans jag fick av min moster! Tror det är ett lite dyrare märke eftersom det var köpt från båten, björk & berries hette det iallafall...



LIFE IS GOOD!

1 kommentar:

elinW sa...

Finaste Jennie! :)

SV: hahaha :DD nää int ja heldär..