torsdag 22 december 2011

Never wanted to feel

Första dagen på jullovet och jag är inte på bra humör. Får hoppas att intervallträningarna ikväll får mig på bättre humör... känner för att springa tills benen viker sig.

In the meantime, lägger upp en video på en cover av en låt jag verkligen gillar - Heart by The Pretty Reckless. (ber om ursäkt för att ljudkvalitén är skit, men jag har liksom ingen proffsig utrustning :P)


En sak jag undrar ang. mina videor... Skulle ni hellre höra mera av mina egna sånger och mindre covers? och skulle ni hellre se på "filmer" istället för inspelade ljudfiler? om ni fattar... :)

blir jätteglad om ni svarar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

filmer;)

Anonym sa...

japp dina egna sånger och gärna "filmer" :)

elinW sa...

FILM! :D Och om du vågar/vill så helst ejji låta!

Jennie sa...

Okej, ska försök tills nästa gång! :) tack för kommentarerna ;) och Elin, vågar gör jag nog... ;)