torsdag 15 december 2011

my day

hej!
Har varit en ovanligt tung dag idag, benen kändes som bly när jag kravlade mig upp ur sängen imorse och känslan försvann inte på hela dagen... till råga på allt har jag blivit ordentligt förkyld också! Greeeat när vi fortfarande har 3 dagar kvar på vår lucia-tour!! Btw så var vi till gymnasiet och sjöng idag, kändes som att jag inte varit där på en evighet :P Vill inte tänka på allt jag har att ta itu med när jag kommer tillbaka... har verkligen kopplat bort allt som heter skola under denna vecka. Men som lucia-mamma Rita säger: Den erfarenhet vi får kan vi inte lära oss i skolan! ;)

Nu tänker jag fortsätta mitt Gossip Girl-tittande <3

random bild från en vår-photoshoot...

P.S. fick nyss meddelande om att mina skor har kommit till posten, yeeey! :D

Inga kommentarer: