lördag 3 december 2011

HAPPY!


har varit i stan hela dagen (då menar jag HELA dagen), så därav min usla uppdatering! Har sprungit som en galen och letat efter festkläder och blivit allt mer nervös för varenda affär jag plöjt egenom :D Men till slut hittade jag en nästan perfekt klänning (ja det blev en klänning...) - perfekt blir den när jag för in den till en sömmerska som får korta av den lite :) Den är enkel och passar min kroppsform, helt enkelt bara så rätt! :D Visar den inte än eftersom den är lite lång men sen :) Kan inte riktigt förklara hur den ser ut men den är metallicfärgad :D Nu tänker ni AAAH 2004, men nej - jag lovar, det är inte så :D Till klänningen köpte jag en svart kavaj med grått foder och ett stoort halsband. Köpte halsbandet helt på måfå min det visade sig vara helt perfekt, och fyfan vad jag är glad! :D Helt sjukt hur kläder kan göra mig så lycklig.... :D Nu fattar bara skorna, och dem får jag nog klicka hem från nelly eller något för skoutbudet var helt uselt :P Vill ha ett par svarta höga läderpumps, så enkla som möjligt.

Wellwell, nu ska jag fixa mig lite och sticka iväg :) Later!


två bilder som inte har NÅGONTING med inlägget att göra :D men har fört över gamla bilder till denna dator så det fick bli två lite äldre bilder. Här hade jag nyss kommit hem från Paris och var väldigt glad, så det kan väl kopplas ihop med rubriken :D

Inga kommentarer: