fredag 9 december 2011

busy!

halåå! Hann inte blogga alls igår, var så sjuuukt stressad. Vi började uppträda vid 1 och uppträdde på olika ställen tills klockan 7 på kvällen. Kom hem ungefär 8... Emellan uppträdandena hade jag över hundra sidor kvar att läsa i boken som jag presenterade idag, samt en annan presentation som jag visste att jag måste fixa när jag kommer hem. Så gissa om jag var stressad?Vänsterjustera Men jag hann läsa klart boken och förbereda presentationerna, var klar runt klockan 11 på kvällen... helt otroligt hur trött jag var då :D Men presentationen gick helt ok :)

Jag kommer att vara väldigt upptagen nästa vecka, så ni behöver inte undra om ni inte hör (läser?) av mig så mycket... :) Jag har en känsla av att jag kommer att stupa i säng när jag kommer hem om kvällarna...



3 kommentarer:

elinW sa...

SV: haha japp! gissa nästan et du sko kommenteer! ;)

Å, lycka till hitt viko! Antar att du behöver liti styrka fö ti klar åv i! Män tu e jättedukti som ork mä gymnasie å träninga å lucia ännutill. Förstar int hur i gar ihop (?) :D

Jennie sa...

Haha :) tack ska du ha! nå ja gaar jo int i na skola nu på hejla viko så ja behöver int oro mi om hä naa :D

elinW sa...

Jahhaaa nå hä veta int ja naa :)