onsdag 23 november 2011

This one is calling me out of my shelter

hej! Måste börja med att påpeka att ni blivit jättedåliga på att kommentera! Ni vet väl att jag blir jätteglad om ni lämnar en kommentar? :)

Jaja, idag har varit en vanlig dag, inget mer om det :D Nu är jag jätte shoppingsugen och sötsugen!! daamn :S Men shoppingen ser det inte så lovande ut med när jag ser i plånboken... ausch. Och så har jag blivit förkyld igen!! så äntligen när jag har kunde börja springa igen, blir jag förkyld... fml, eller nåt.

Detta inlägg blev jätteosammanhängande och konstigt så bäst jag slutar innan jag helt krånglar till det... avslutar med en låt jag helt fastnat för! Holly Brook a.k.a. Skylar Grey (hon som sjunger I need a doctor, I'm coming home osv..) sjukt fin musik gör hon!


Inga kommentarer: