onsdag 2 november 2011

second


Hejsan! :) Inget speciellt idag. Håller på att spela in en låt, om det blir bra kanske den dyker upp här lite senare... :) Annars så har jag blivit nominerad till luciakandidat, så jag tror nog att jag ställer upp :P Har ju redan varit lucia (eller tärna) förra året, och visst var det tungt men rolit också :) Men detta är lite större eftersom det är ÖT:s lucia det handlar om... men jag tror inte att jag har nån större chans att bli vald eftersom jag kommer från den här lilla hålan, men anyway... :) så det blir att åka till Kokkola på måndag och intervjuas! spännande... haha :D Nåja nu ska jag fortsätta sjunga... :D

hittade ingen bild från när jag lucia... så det fick bli en bild på när jag var på prao vid ÖT... :D

2 kommentarer:

Aida sa...

tro int et du slippä undan. Ja håks rööst på di mä all min hemli namnä :) ...eldä na? :D

Jennie sa...

ja tror no eti kostar :D å dessutom så får man vel no röst så mang gang man vil, så ja tror int et du böv tin hemli namnä :D