tisdag 22 november 2011

Ny design!


Som ni antagligen märker har jag ändrat designen... ville ha den lite vintrigare :D Vet inte ännu om jag gillar den, men det får duga nu! Vad tycks?

Idag har jag haft en sån förskräcklig huvudvärk. Vet inte riktigt vad det beror på, men har haft det i några dagar nu. Åkte med mamma till H-halli idag, och ljusen gjorde mig nästan spyfärdig. Faktiskt väldigt jobbigt... möjligtvis beror det på mina dåliga ögon (de har blivit ännu sämre på senaste tiden), och för att jag vägrar ha på mig glasögonen helatiden. Trivs helt enkelt inte i dem! Eller så på mina spända axlar...... hmm.


Vi for via loppiset och hittade denna tröja! Brukar annars inte gilla denna typ av kläder, piketröjor och sånt... men denna gillar jag! Lite marint, typ collegestil? :D och ett plus är ju att det är ett dyrt märke = hoppeligen bättre kvalité :) Börjar faktiskt tänka lite på Dessie när jag ser den? :D

4 kommentarer:

Aida sa...

bussi header! :)

Jennie sa...

tackaar! :)

Anonym sa...

header bilden otroligt fin! :D

Jennie sa...

tack så mkt, anonym! :)