fredag 11 november 2011

I'm back! haha


Hej! Om ni undrar var jag har varit så kan jag berätta att internet inte har fungerat sen i tisdags! Men nu fungerar det igen :) Dessutom har jag haft så otroligt fullt upp med en massa prov, en uppsats och två hela dagar har jag varit i stan. I onsdags var det luciafotografering, och jag är lite nervös eftersom luciabilagan kommer imorgon! Hoppashoppashoppas att bilderna hon väljer inte är så groteskt fula :D man vill ju liksom visa upp sin bästa sida? Vilket inte brukar lyckas för mig när jag faktiskt ska se bra ut. Men vi får väl se :)

Min dag började med ett prov, det tänker jag inte skriva om, och sen hade vi temadag hela dagen. Det var faktiskt mycket roligare än jag hade föreställt mig! Temat var klimat och miljö eller nåt sånt. Till slut fick vi smaka på olika lokala företags produkter, det var det bästa med hela dagen :D Har t.o.m. blivit lite mobbad idag för att jag alltid blir så glad när det vankas mat?
haha :D Har alltid varit en sån som ska ha den största biten... but heyy, that's just the way I am! Som att en liiite större bulle skulle ha någon betydelse :D Jo, det tycker jag!

Hur kvällen blir är lite osäkert, men möjligtvis kommer Elin hit. Nu ska jag dricka kaffe!

sant så sant

Inga kommentarer: