torsdag 24 november 2011

I want you to take over control

hejjhejj! äää va jag är dålig på att uppdatera... förlåt. Har varit på zumba med min förkylning, jepp smart javet, och sjungit med min stackars hals, jepp lika smart javet! Jag är så bra på att ta hand om mig själv :)

I helg är det ju lillajul, lite oklart vad jag ska hitta på men det klarnar nog. Hade t.o.m. lite julstämning idag (!!!) men när jag såg ut försvann den... VAR ÄR SNÖN?? Ett plus med denna dag var att vi fick pepparkakor och glögg i skolan, som jag visserligen hade bakat och kokat (altså inte ensam, hahaha...). Ett annat plus var att jag bara hade två pass idag, resten gick att baka o. koka, och sista passet hade jag hålpass... yesyes.

och THANK GOD, Imorgon Är Det Freeeedag!

Nu -> Mentalist <3



(här skulle jag ladda upp en bild, MEN det vill inte samarbeta....sjakfhedwjkrtlehwJRKEw)

Inga kommentarer: