söndag 27 november 2011

Lillajul!


Hade en helt ok lillajuls-kväll igår :) Nog för att det kändes mer som typ venetziad än lillajul men man får väl bara leva med att snön inte tänker komma i år... :P Får väl bara hoppas att den kommer innan den riktiga julen åtminstone!

Ikväll tänker jag inte göra något speciellt... skulle vilja typ bada bastu och lägga i en hårinpackning och färga ögonbrynen och lacka naglarna och så :D får väl se om jag orkar... det brukar oftast bli så att jag ändå inte orkar göra det till slut :D

En DÅLIG bild på mig sj igår..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur lyckas du färga ögonbrynen själva? Mina blir inte till något när jag har provat färga :(

Jennie sa...

Anonym: Jahaa, jag har aldrig haft problem med färgningen? :) Vilken ögonbrynsfärg använder du? Själv använder jag refectocils bruna och den fungerar hur bra som helst! :)