tisdag 1 november 2011

First Of November

Hejsan! har varit och fört mina kläder till loppiset idag... så om ni har vägarna förbi, titta gärna in! ;) haha... annars har det bara varit en vanlig dag. NOWAY, tänker ni nu. Ja, så är det. Mina dagar är vanliga och tråkiga, det får man leva med. Jag har inget speciellt spännande liv, där det händer något helatiden... but that's fine. Har aldrig varit någon drama-girl ändå så... jag hatar konflikter och bråk och att vara osams. Sådär på sidan om...

Nu tänker jag sjunga lite! Har äntligen blivit någotsånär frisk så jag kan sjunga utan att få hostattack var tionde sekund. Sen blir det dusch, hårinpackning, brasa och tv:n... så mysig jag är!!

Och sådär baraföratt... såg på Top Model Finland igår, och två av tjejerna hade jättesnygga tröjjor :D så jag sökte en bild från hemsidan (OMG, jag är patetisk..) Vill ha en transparent riktigt blå skjorta och en blommig korsettopp! okej, korsetten kanske passar bättre på sommaren men...

från Vero Moda tror jag:



Skulle inte binda skjortan men... okej nu slutar jag före detta blir helt... onödigt.

4 kommentarer:

joffi sa...

ja har hode blommo :D ho e från seppälä ;D

Jennie sa...

ouuhh, hä ska ja legg på minni :D tack!

Aida sa...

hahaha ja läst: hårinpackningsbrasa å tänkt bara.. WTF? :D

Jennie sa...

janå? vi oss bränder vi hårinpackninga :D int na veedn, nee-e!