torsdag 13 oktober 2011

Used to always think I was bullet proof


Hejsan :) Nu är det höstlov för min del! behöver jag ens säga hur skönt det är? Tyvärr har vi bara höstlov måndag och tisdag (till skillnad från mina andra vänner som har en hel vecka, suck) men vi har dagsverke imorgon så då tänker jag städa hemma :)

Idag hade vi ju Suit Up Day, och det var faktiskt många som hade kostym/kavaj! kanske mest pojkar, eftersom många flickor inte äger en kavaj. Men skulle nog säga att majoriteten hade klätt upp sig, tror jag...? Iallafall så var det roligt att alla var lite mer finklädda, tyckte jag :D Men egentligen var det inte så stor skillnad för mig, för jag skulle nog kunna ha samma kläder på en vanlig skoldag.



eeh.. ursäkta min fina "pose", men den andra bilden såg ännu värre ut... jag lovar.

by the way, så fick vi våra skolfoton idag. Måste nog säga att jag är lite besviken på hur fotografen tagit hela skolans bil. I vänstra kanten står fullt av cyklar och i bakgrunden syns flera bilar med lysande registerplåtar. Tycker att de åtminstone kunde ha flyttat bilarna.

På klassfotot tycker jag inte att jag liknar mig själv. Men nog är jag väl helt nöjd.

1 kommentar:

elin sa...

Hmmm... åtminstoni tro ja du e rikari än me! :D Män ja ska fösöök få fixa i på na sätt. och no slippä du väl på sondaan hij på na sätt? :)