söndag 23 oktober 2011

She dreamed of paradise

Godmorgon!

hälsar en pigg och utvilad tjej :D Idag känns det mycket bättre. Hade en väldigt lugn kväll igår, faktiskt precis vad jag behövde och hade lust med. När jag satt här i rummet och hade tappat livslusten igår, så kom pappa och frågade om jag kommer med till stan och äta. Så jag sa ja, drog håret i en hästsvans och så åkte vi iväg. Det var faktiskt riktigt trevligt! Längesen jag gjort någonting bara med familjen, så det var faktiskt bättre än att sitta någonstans och fråga den samma gamla vanliga frågan "Vad ska vi göra?" som ingen ändå någonsin har något svar på. Och maten var god, åt nog den godaste glassen jag typ någonsin ätit :)

När vi kom hem var jag så otroligt trött, så jag satte mig framför tv:n, såg Die Hard och sen gick jag och lade mig.

Idag tänker jag se någon film och inte mycket annat :)



den här låten är så fin! och videon är så söt :)

Inga kommentarer: