lördag 8 oktober 2011

nöjd tjej!


Hejsan! :) Nu har jag kommit hem efter en dag på stan med Mari (,Elin och Kevin)! Var faktiskt riktigt trevligt denhär gången, var inte så stressad som jag vanligtvis brukar vara :) plus att jag fick tillfredsställt mitt shoppingbegär en aning... :D Jag köpte:
  • En beigegråbrun skjorta/blus, i lite finare material från hm
  • En beige halsduk från Ginatricot
  • En silverfärgad halsring från Lindex
  • Hårinpackning från Cutrin
  • Ett mörkrött och ett mörklila nagellack
  • Fjäderörhängen från Kappahl

Är ingen höjdare på outfitbilder, eftersom jag tycker att jag ser så kort, tjock och fjantig ut på helkroppsbilder, haha :D kort vet jag att jag är, men så speciellt tjock är jag nog inte...? Men Mari tog iallafall bild på skjortan/blusen jag köpte (halsringen och örhängena syns lite också..) Resten tog jag från nätet... :)

fin bakgrund och bra kamera javet :D



Riktigt nöjd är jag nog! Plus att jag färdigt har checkat in en jacka, en väska och lite annat som jag tänker köpa i vasa nästa helg! Jackan fanns inte i min storlek (Mari tog den sista 34:an... screw you!) så jag köper den från vasa istället! tyckte verkligen om den, så Mari och jag får nog bara gå i samma jackor nudå, haha.... :D Ett par nya skor står även på min önskelista...







Inga kommentarer: