söndag 30 oktober 2011

it's ok


hej :) eheh, värdelös uppdatering idag... det har varit en mindre bra dag kan man väl säga. Inget speciellt, men... vissa dagar är det bara så.

åäääöäåaåaåäaö.... förlåt men jag orkar bara inte skriva om något. Vill inte erkänna för mig själv att jag inte mår toppen... altså jag vill skriva av mig och bara låta mig själv konstatera att det är ok att inte alltid må så bra. Men jag kan inte. Jag vill inte att alla ska veta precis vad jag känner. Det känns alldeles för personligt. Så istället skriver jag låtar, det låter kanske lite töntigt men det har alltid varit mitt sätt. Då finns det inga gränser... i verkligheten är jag alldeles för kontrollerad. Men vem orkar egentligen med någon som bara är ledsen helatiden? Jag vill inte vara så.

Första bilden för att jag inte känner igen mig själv... 2 år sedan.
Den andra för att den känns äkta även om jag skrattade sekunden efter att den togs. (2 år sen)

Tagna av Mari Borén :)

Inga kommentarer: