måndag 17 oktober 2011

Hallå!

Är trött i hela kroppen efter en ansträngande dag... man kommer inte ifrån att det är tungt att shoppa! :D Lider med min plånbok idag kan jag lugnt säga, haha... :P Nej men jag är riktigt nöjd på alla sätt! Hade ju faktiskt tänkt att använda pengarna jag sparat, så?... och dessutom har jag fortfarande råd med kameran :D Vet inte om jag vågar skriva hit allt jag köpte... tänk om mamma läser?... men hursomhelst måste jag visa henne imorgon... hehe :D


(jag lovar att städa min garderob...?? ^^)




  • Vinterjacka.. (svart,tjock,längre)




  • En grå vardagskavaj




  • Ögonbrynsgel.. haha :D




  • Vanlig beige t-shirt med en dragkedja på fickan




  • Knästrumpor




  • Brun väska




  • Bruna "boots", eller vad man ska kalla dem :D




  • Vinröd, v-ringad, basic t-tröja




  • Svarta, höga jeans




  • Vinröd "kabelstickad" tröja




  • Halvtransparent svart skjorta... INTE EN SÅN SOM ELIN HAR



Sådärja :) Men det blev ändå inte sååå dyrt... handlade ju inte precis vid dyra affärer :P Slänger upp några bilder nu när jag ändå är här!

ELLER SÅ INTE. ingenting vill fungera nu, och det gör mig såååååååååå frustrerad :@:@ En bild lyckades jag ladda upp.... whatever, nu vill jag bara sova... hörs imorgon istället.



(tagen med en vanlig kompaktkamera...)





Inga kommentarer: