torsdag 27 oktober 2011

bring her down, break her crown

Hej! helt vanlig dag idag, alltså inget jag orkar skriva om. Ska inte göra någonting ikväll, kanske se Gossip Girl. Men nätet är så otroligt segt just nu... antagligen laddar någon annan ner någonting. Kanske jag ska ta itu med mitt bomdnedslag till garderob, i brist på annat? Jag lovar, det skulle verkligen behövas. Hälften av kläderna i den har jag antingen tröttnat på, är fula eller så passar de inte på mig.

In other words: My life hasn't changed since the last time I checked.


Nätet är för segt för att jag ska orka ladda upp en bild. Daaamn, vad intressant detta inlägg blev!

4 kommentarer:

Aida sa...

haha häde rubriitsi :D Hädee annos tar du demde leggings mä imr? int böv hä jo va et di gar åpå mi män ja sko jo kona test döm ? :)

Jennie sa...

hehe :D janå no kan ja skåda om ja hittar döm :)

Anonym sa...

(Y)

// U know who

Jennie sa...

heheh :D