torsdag 29 september 2011

don't say we don't change, we do

Vet att jag bombaderar med gamla bilder... men jag har inte orkat föra in de nyare bilderna ännu... (a) Känner ni igen mig på bilden? haha :D

Kom hem idag redan klockan två, fick skjuts hem istället för att behöva sitta i skolan på hålpasset! tackar för det ;) ikväll blir det zumba... får bara hoppas att mina ben håller! Spelade ju två matcher i tisdags, och på onsdagen hade vi "total body transformation" (hahah, oj vilket resultat) i skolan + att jag tränade ännu igår kväll. Så resultatet är att jag har sån träningsvärk att jag knappt kan gå normalt :D Brukar vanligtvis inte få träningsvärk längre, men det är kanske för att jag tränar samma muskler hela tiden. Men nästa vecka, och veckorna framöver, blir det gym en gång/vecka så jag får bygga upp de muskler jag inte vanligtvis tränar :) Men det skrev jag väl igår? Well, nog om träningsbabbel nu.

Det jag tänkte fråga er (JA, jag blir fruktansvärt glad om ni svarar!) var:

Vad vill ni riktigt läsa om?
Det känns som att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om... vill ju gärna att någon är intresserad av vad jag skriver om också! Jag vet att jag skrev i början att detta inte kommer att bli någon "idag har jag..."- blogg med beskrivningar i minsta detalj, men det blir ju automatiskt att man skriver lite om sin dag när man gör ett inlägg? Jag tycker ändå inte att jag skriver om allt i minsta detalj, för det vill verkligen ingen läsa... som vad vi gjorde på kemi/fysik/matte-passet idag osv. :D Ingen får ut något av det. Men jag vill verkligen hålla innehållet på min blogg någotsånär intressant... fast min inspiration räcker inte alltid till.

Vill ni läsa mer om något? Mera musikvideor (egna, covers?), outfits, inspiration, texter, bilder, mode, mer vardagligt? Haha, vet att jag kräver mycket nu... men det skulle vara otroligt inspirerande för mig om ni ville svara! :)

... och snälla ni, försvinn inte! Blir jätteglad när jag ser att statistiken går upp till 80 (ja, det är mycket för mig), så hålls kvar :D

4 kommentarer:

marii sa...

meir outfits å bildrä tykkä ja ;) men noo er hä roolit ti läsa tå du skriivar :)

Anonym sa...

mera musikvideor, outfits & bilder tkr jag! :D

Jennie sa...

tack för kommentarerna :) ska försök! :D

Anonym sa...

Mera inspiration, texter, bilder och vardagligt! :)