onsdag 28 september 2011


Hejhalåå! :) Onsdag idag = träning...
Börjar på något sätt bli lite trött på samma träningar hela tiden... blir alltid så när det lider mot slutet av säsongen. 4 dagar kvar, så är det slut! Men då kör den egna träningen igång igen = gym 1 gång/vecka, Zumba 1 gång/vecka, löpning 2-3 ggr/vecka. Men det ska faktiskt bli riktigt skönt med lite omväxling, och så gillar jag ju att springa :)

Men idag har jag bakat en kladdkaka, haha :D (ja, jag gjorde det faktiskt!!) Förstår inte hur jag har blivit en sån gottegris?? För några år sen skulle jag aldrig ha kunnat äta som nu... kanske jag bara slutat bry mig så mycket? Mat är ju trots allt något som man ska njuta av, tycker jag! Åtminstone gör jag det nu :D Det värsta är ju att jag är så otroligt sugen hela tiden...

Men jag förtjänar faktiskt en kladdkaksbit efter dagens gymnastikpass! För första gången på typ hela min skoltid var det faktiskt tungt! :D haha, alltid finns det en orsak ;)

Inga kommentarer: